MK2 Model 20, ince bir şekilde tasarlanmış, hassas bir pikaptır. Yüksek yoğunluklu yapısı, ana yüzeylerin genişlemeli sönümlemesi ve hareketli parçalardan gelen titreşim eksikliği, olağanüstü detay, çözünürlük ve renksiz bir performans sağlar. Yeni, son derece gelişmiş sürücü sistemi, hız kontrolünde, doğrulukta ve kararlılıkta önemli bir gelişme sağlıyor ve yeni nesil Model 20'yi, beğeni toplayan orijinalinden çok daha üstün hale getiriyor.
MK2 Model 20, yüksek performans için titiz mühendislik standartlarına göre üretilmiş hassas bir döner plaktır. Şasi ve alt şasi, üstün kalitede alüminyum blok sacdan CNC işlenmiş ve akustik olarak işlenmiştir. Alt şasi süspansiyon sistemi, kesin rezonans kontrolü sağlar ve ana yatak, plaka ve ton kolu bulunur. Dört tamamen ayarlanabilir ayak, izolatörler aracılığıyla ana şasiden mekanik olarak ayrılmıştır.
Ana mil, 19 mm çapındadır, yüksek kromlu takım çeliğinden hassas bir şekilde işlenmiş, taşlanmış, süper işlenmiş ve hassas yatak ve plaka rotasyon kontrolü için ihtiyaç duyulan cömert oranlarda ayrı ayrı takılmış sinterlenmiş bronz yataklarla kapalı bir muhafaza içinde desteklenir.
Hiçbir ses izi bırakmayan Model 20 alt şasisi, yüksek yoğunluklu yapı gereksinimlerini karşılayan 40 özel üretilmiş süspansiyon halkası üzerinde askıdadır ve detaylı çözünürlük ve renksiz bir performans sağlar.
Büyük bir merkezi sıvı sönümleyici, plaka üzerindeki kayıtları kullanırken alt şasi hareketini hoş bir güvenlik duygusuyla disipline eder ve akustik sinyaller için dirençli bir topraklama yolu sunar. Bir kartuşun elektriksel çıkışına ek olarak, ton kolunda ve kayıtta meydana gelen ayna görüntüsü akustik sinyaller, dağıtım sırasında alt şasiye geçecektir. Ancak, geleneksel kapalı döngü tasarımı, farklı fazları sorununu ele almaz, bu nedenle Model 20'de ilgili yapısal arayüzler, gerekli empedansın yollarını sağlamak için özel ilgi görmüştür. Bu titreşim kontrolü, Model 20'nin tasarımının temelini oluşturur ve sergilediği çarpıcı ton ve dinamik nötrlüğü açıklamak için uzun bir yol kat eder.
Plaka, alüminyum alaşımdan işlenmiş ve 6,5 kg ağırlığındadır. Genişlemeli olarak sönümlüdür ve üst yüzeydeki izolasyonlu paspas, akustik performans için ince bir kaydırma ile elmasla işlenmiştir. Bu bitirme yöntemi, vinil plağın alt tarafına temas eden çok sayıda küçük lifi bozar. Yüksek oranda plaka bükülmesi mevcut olduğunda bile en büyük plaka temasını sağlayan, yansıma prensibine göre çalışan önemli bir plaka kelepçesi bulunur.
Model 20 döner plaka, hassas hız doğruluğu ve kararlılığı sağlayan son derece gelişmiş bir hız kontrol ünitesi tarafından kontrol edilen özel üretilmiş bir iki fazlı AC senkron motoru tarafından tahrik edilir. Motor, en yüksek sessiz çalışma standartlarına uygundur.
Hız Kontrol Ünitesi, frekans, faz ilişkisi ve genliğin tam kontrolünü sağlayan iki bağımsız saf matematiksel sinüs dalgası oluşturmak için özel bir DSP motoru kullanır. Bunlar, en iyi performansı elde etmek için doğruluk açısından motora eşleştirilir (ayarlanır).
Hız aralığı, geçişli bir kodlayıcı aracılığıyla bağımsız bellek ayarları ile 33,33 ve 45 devir/dakikadır. Seçilen hızın +/- %0,01'i oranında ince aralıklı hız artışları/azaltmaları, Hız Kontrol Ünitesi cephesindeki döner bir kontrol ile yapılır. SCU kasası, işlenmiş alüminyum cephe, şasi tabanı ve arka panel ile birlikte blok polimer reçineden CNC işlenmiştir.
Bağımsız bir ana Güç Ünitesi, transformatörü Hız Kontrol Ünitesinden ve önemli olarak ses sinyali kablolarından uzak tutar.
Model 20'de, yüksek performanslı bir tonoz kolu, müzikal performansı iyileştirmek için tasarlanmış gelişmiş bir kartuş montaj sistemiyle birlikte gelir. Bu sistem, kartuşun doğru hizalanmasını ve titreşim azaltımını sağlar, böylece daha net ve daha ayrıntılı bir ses sağlar.
Döner PlakaGenişlik: 440 mmDerinlik: 350 mmYükseklik (ton kolu üstü): 175 mm Hız Kontrol ÜnitesiGenişlik: 150 mmDerinlik: 295 mmYükseklik: 82 mm Güç ÜnitesiYükseklik: 82 mmGenişlik: 188 mmDerinlik: 242 mm Plaka: 325 mm AğırlıkDöner Plaka: 26 kgGüç Ünitesi: 4,04 kgHız Kontrol Ünitesi: 2,52 kgKargo Ağırlığı: 36,37